Google jest również jedną z firm, które oferują możliwość stworzenia dostępnej dla potencjalnych klientów wizytówki. Warto z tej możliwości skorzystać, tym bardziej że jest ona darmowa i pozwala dotrzeć do bardzo dużej grupy potencjalnych klientów – wszystkich tych, którzy korzystają z usług Google.

Jakie informacje umieścić w wizytówce Google?

Wizytówka Google naszej firmy będzie widoczna dla wszystkich użytkowników, którzy poszukują informacji na temat związany z branżą w której firma działa. Jak pokazuje doświadczenie, korzystanie z usług tego rodzaju znacznie zwiększa widzialność przedsiębiorstwa i jest to doskonała reklama firmy w internecie.

Na wizytówce przede wszystkim należy umieścić informacje o adresie pod jakim funkcjonuje firma, godzinach i dniach otwarcia, a także branży w jakiej działa i oferowanych usługach. Wizytówka Google przekierowuje również do mapy, gdzie istnieje możliwość dodania również zdjęć lokalu przedsiębiorstwa.

Oprócz Google istnieje jeszcze wiele innych katalogów wizytówek firm. Wszystkie one gromadzą informacje o przedsiębiorstwach różnego rodzaju, dzielą je na branże i oferowane usługi, oraz udostępniają te informacje internautom. Warto korzystać zwłaszcza z katalogów branżowych – dedykowanych konkretnym obszarom rynku.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów